Vásárlás menete

Rendelés menete


 
Érvényes rendelést a www.kapcsoloaruhaz.hu címen csak regisztráció után, a szállítási és számlázási adatainak megadásával adhat fel az Ügyfél. A regisztráció során az adatlapot pontosan és hiánytalanul ki kell tölteni. Telefonon leadott rendeléseket nem áll módunkban elfogadni.

A rendeléssel kapcsolatos értesítések, státuszok a következők:
„Beérkező”: Ez minden megrendelés első státusza.
„Folyamatban”: Rendelését fogadtuk, a termék beszerzés alatt van.

„Részben teljesítve”: A rendelt tételek beszerzése részben történt meg, vevői kérésre résszállítás lehetséges vevői kérésre plusz postai felár ellenében. A további tételek beszerzési idejéről tájékoztatjuk
„Feldolgozva”: A rendelt tételek beszerzése megtörtént
„Számlázva/szállítva”: A vásárolt termék ellenértéke megérkezett számlánkra. (csak átutalásos fizetési mód választása esetén)

„Törölve”: A megrendelt tételek nem beszerezhetők, hibásan megadott regisztrációs adatok, vevői kérésre törölt rendelés (csak átutalásos fizetési mód választása esetén)
„Lezárva”: A csomagot sikeresen átadta a szállítmányozó vevőnek.

 
Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
 

Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
 
Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „bevásárlókosár” ikonra kattintva.
 
Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „tovább nézelődőm” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés - X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a  „frissítés” ikonra kattint Felhasználó. Rendelés megerősítéséhez kattintson a „pénztár” gombra
 
Első megrendelése esetén ennél a pontnál tud regisztrálni. Ha nem szeretné magát regisztrálni akkor vendégként is folytathatja a vásárlást miután megadta a számlázási nevet és címet.  Regisztrált felhasználó esetén kiválasztja Fiók & zámlázási nevet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:
 
 

Szállítási módok:

 

Itt kérheti a termék házhozszállítását vagy a személyes átvételt telephelyünkön

 

Fizetési módok:
 
 - Utánvétel: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot.
 
 - Banki utalás, előreutalás: A megrendelés jóváhagyásával egyidejűleg előleg számlát állít ki Szolgáltató ügyfélszolgálata, melyet e-mailben továbbít Felhasználónak a regisztrációnál megadott címre. A megrendelt termékek kiszállításáról az átutalt összeg Szolgáltató bankszámlájára történő beérkezése után gondoskodik.
 
Szállítási költség:
 
Rendelés nettó értéke             Kiszállítás bruttó díja
0 – 49999,- Ft                            1075,-Ft
49999,- Ft felett                       ingyenes
 
Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
 
 A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát, az elállási jogról szóló tájékoztatót, és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
 
 Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés megerősítése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
 
Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
 
Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.